| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
| 2009 年 6 月 4 日 星期四 |
 | |
| 4/6 |
CHOC7 第二波主打 "等什麼"
終於有得睇個MV喇!! ^0^
個MV拍得好正...野獸好型呀!!!
上次橫間金次著格仔...都係金次型d -v-
|
|
刊登時間︰2009-06-04 03:50 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
| 2009 年 6 月 3 日 星期三 |
 | |
| 3/6 |
金日去左書樓返工....我愈來愈唔鐘意呢份工喇
又攰又無聊...又俾人話我講野太細聲 /口\
我講野真係好細聲咩??...我覺得好大細啵-.-
話我成個人毫無power...出黎做野好易比人蝦-0-"
可惡...睇黎下次我要用嗌既方式黎講野-___- |
|
刊登時間︰2009-06-03 10:44 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
| 2009 年 6 月 2 日 星期二 |
 | |
| 2/6 |
金日一整個下晝都上論壇睇同人文...
但....什麼是同人文呀?? -____-"
是但啦....總之好好睇-v-..."跩妙戀"正啊!!
"跩妙戀" = 馬份 + 妙麗....呵呵~~
|
|
刊登時間︰2009-06-02 08:13 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 60 | 61 | 62 | 63 | 64 | 65 | 66 | 67 | 68 | 69 | ... | 253 | »
|