|
誰又會在意我這冰山的一角`不會引人注意引人高興`
可是這才是真真正正的我喔`我不想改變自己,,可惜最後
最終改變了,,變成快樂的人:因為秋之戀定不是愁之戀唷>3<
恨自己曾經懦弱`送了一次淚給人`可惜不會再給其他人
因為已經太遲了,,我對愛已經沒有信心`
因為根本沒有人信任我的存在!!!
那為何不快點死去!!```傷感走不掉,,但令我學會{{堅強*}}
淚水不會再因愛而掉下,,淚只會掉下的原因,,就是我小學快樂的原因**
所有人`不要再對我好!!我想拿介刀殺死自己`
_________________________________
牙乂多對你幫我拎走介刀,,如果吾系今日我吾會系到打字`
世界上真系煩悶,,愚蠢的人類一次一次相信愛..
可惜到最後始終是無法結局....{{不過我都吾挌得介落去啦-_-}}
_________________________________
大家對不起..我想再次把我的心收起..
不過...放心啦/\/\我會冇事既`
嘻嘻`為左衰人死咪好吾應該`
做好自己先系最岩既**
因為{{雞蛋手記**}入面沒有放棄這兩個字!!
放棄也得堅強的放棄!!!<<我今天學會堅強>>
************************
哈哈哈`冇事啦,,關心我既朋友,,冇事..
真系冇事嫁....我識笑嘛....冇事冇事牙!!!
冇事牙!
刊登時間︰2006-11-11 09:37 AM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |