|
|
2010 年 2 月 16 日 星期二  |
| y0y0(: |
|
y0y0(:
新年大快樂*v*
fw班女仔;fw班男仔;牙包;小馬;牙茵;makmak;牙屎;wingka;
kaka;longlong;琪琪;家姐敏;晴晴;牙敏;排球隊班人;
紫婷;m0m0;bubu;candy;細粒;彤b;s0b;粟米;k胎
牙wing;牙瑤;肥晴;冰冰;海露;山咀班男仔;^______^
還有我最愛的妍妍bb呢:p
祝你地個個愈大愈靚仔靚女^v^
溝死仔溝死女
收多d利是;
haha^________^
y0y0(:
低能峰y0y0:p低能峰y0y0;xbb白痴低能峰;D
hAppy new yeAr:)
新qza;www.qooza.hk/t112836 |
| 發表時間:tsuiki打完bl0g嚕``2010-02-16 01:48 PM [ 訪客留言(42) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | ... | 84 | »
|