|
|
2010 年 2 月 12 日 星期五  |
| ;) |
|
好悶牙@_______________@
CM plz*v*
講番琴日;
3點留佐去練波
比區隊果型人整到個網..
唉;
吾想再提啦;
小馬._.
如果你真系想打排球既話;
你就搵壹日番去練啦;
你今日吾番我地睇得出你對排球果份心意已經變佐;
你再吾系以前好中意排球果果小馬;
我希望你真系知道你自己系咪真系中意排球.
新qza;www.qooza.hk/t112836 |
| 發表時間:tsuiki打完bl0g嚕``2010-02-12 01:03 PM [ 訪客留言(30) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | ... | 84 | »
|