|
|
2010 年 2 月 28 日 星期日  |
| ★`2010.02.28 |
|
元宵節快樂;!!*
終於都病好啦;
今蕉約佐頌晴8點2系我樓下等;
佢9點先搞掂-____-;
之後同佢行番山咀;
打波^___^
某人真系好扮野牙;-333-
打完去佐細粒到.3.
haha^___^
新qza;www.qooza.hk/t112836 |
| 發表時間:tsuiki打完bl0g嚕``2010-02-28 06:44 PM [ 訪客留言(27) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | ... | 84 | »
|