甜。
t2shop
暱稱: 甜。
性別: 女
國家: 中國內地
地區: 其他地區
« October 2015 »
SMTWTFS
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
文章分類
全部 (128)
●.转载 (2)
●.日记 (119)
●.歌词 (7)
網站連結
尚無任何連結
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
日誌統計
文章總數: 128
留言總數: 16
今日人氣: 1
累積人氣: 535
2008 年 1 月 28 日  星期一   晴天


我日记点算阿~~~~~~~~~~~ 感動 分類: ●.日记

 

我嘅另一个日记http://www.2mei.com/dairy/index.asp?user=(t1an、)开唔到啊.....

头先改密码,可能唔小心按错键盘,搞到而家连秘密糸咩都唔知,开唔到啦..

死啦,..点算. 好中意个种简简单单嘅日记啊.

唔通以后都要用哩个日记....哩个糸备用日记来嘎,....

死啦,唔中意哩D咁鬼复杂嘅blog啊,!



2008 年 1 月 26 日  星期六   晴天


其实也不是特别想放假..... 分類: ●.日记

 


我嘅奶茶终于都饮晒啦,哈哈,意味住我开始放假啦.~happy.~
哈哈,终于可以冬眠啦.!我要日日都瞓到中午.!一日要瞓10几个钟.!
...番学番到我对睡眠有强烈渴求~不过天日要帮猪柳蛋睇铺,佢去咗做伴娘.
好痛苦啊,佢要后日先番来啊.之后又要帮我表妹补英语..
死啦,成绩咁差又要去揾D练习来做,而家再唔努力,我日后一定会后悔..
唉,woman唔好咁hurt啦,雪雪都糸啊,差少少咋,下次一定得嘎.!
小月,你看,没跟我玩,现在退步了吧...以后记得多点跟我混啊.~哈哈.
胜败乃兵家常事,没事,你是出家人嘛,我会督促你专心读书的.!哈哈.
冇考好嘅同学(包括我自己),唔好再咁灰啦,下次努力啦,时间无多啦.


话咁快又一个学期啦,死,离高三越来越近..仲有,半年....
今个学期过得几好啊,起码自己又勤奋咗少少,周围D人对我又好好.
例如坐我前面嘅饶杰同woman啦,哈哈,几好玩啊,我唔识嘅又肯教我.
搞卫生时又唔洗我搞喔,佢哋包晒.~仲有坐我后面嘅包包同钟文婷啦.
钟文婷成日都帮我,无论化学数学,有唔明白嘅佢肯定会教我.
对于我哩D唔多醒目嘅人来讲,佢都教得有耐心嘎啦.又会帮我买早餐喔.
成日帮我买水,买奶茶,买答题卡... 包包呢,哈哈,今个学期成日都同佢玩.
俾佢带到我都有少少弱智了..成日做埋D弱智吔..哈哈,不过同佢玩真糸好开心.
同桌,虽然唔多中意佢,不过用耐咗嘅笔都会有感情啦,何况人呢.
anyway,毕竟糸一个学期同桌,我都希望你高三可以考番去实验班.
其实仲有好多人都对我好好,哈哈,在这里跟大家说声谢谢啦.~
至于个死人昕昕.,又话今日俾围巾我.!乜都冇.!哈哈,算啦,原谅你.
关婷婷仲离谱,06年就同我讲,我织条围巾俾你吖.~
到而家我都未收到..
虽然我冇好似河马咁,写D咁鬼变态嘅吔出来,不过呢,..唉,我同你,明嘎啦.
哈哈,你要快D揾到个蓝色然后织俾我啊.~唔准赖猫,要快.!
如果唔糸我过年就唔同你去放烟花嘎.!
仲有陈莹,唉,我综合都衰咗啊,唔怕啦,下学期努力.~
其实好明白你嘅心情,之前又睇咗你嘅blog,大概知你演讲内容啦.
其实好似我哋咁friend我都未必可以完全明白你嘅感受,
只糸希望你可以坚强D,无论日后你遇到咩人都好,始终都要学识靠自己.
记住我同你讲过嘅话,冇人糸注定要对你好嘎.
我冇同你一起番学唔代表我对你唔好嘛,friend来嘎嘛.~
反正呢,以后你不开心打电话给我,我还是会陪你的.~


还有潘伟豪,哈哈,今天中午又见到你们两个了,这样很好嘛,
希望你们一直这样下去啦,如你所愿,就这样简单地过完高中.
就像红酒一样,如果保存得不好,还是会变质.你懂我说的话吗.?


听雪雪讲,之前有人同李建讲起6班.李建话,还是以前6班好.
哈哈,李建居然会觉得...虽然你唔糸十分识做班主任,不过都可以啦.
起码见到面仲会有吔讲嘛,我同昕昕会揾个时间去你宿舍嘎,
哈哈.别有企图....其实糸因为.... 哈哈哈哈哈哈哈哈..秘密.~
放假啦,祝大家都可以玩得开心D啦.~

 



2008 年 1 月 25 日  星期五   晴天


2008-01-25 分類: ●.日记





终于考完试啦,哈哈,昕,你等哩一刻糸咪等咗成个学期啦,哈哈..
唉,不过琴日早上一考完综合就发咗化学试卷..差到唔想讲吔.!
虽然老师话有进步.唉,安慰功夫.综合又考差咗,死得啦,一次比一次差...
今日早上瞓到7点几,..昕发短信来嘅时候我仲叫佢快D,点知俾佢仲迟..
哈哈,好采班主任唔得闲来捉迟到.~然后一番到去同桌就话,
你英语好厉害啊,全班第一. 顶,好讲唔讲,居然糸佢来讲..
算,仲有一日就换同桌了,哈哈,唔同你计较咁多.!终于俾我等到啦.
哈哈,woman就灰啦..昕就happy啦.多谢都冇句喔,全靠我叫你去揾老师啊.
嗯,跟得我多就糸有好处,英语终于合格了吧,仲高过woman,哈哈.
唔知雪雪嘅英语合格未呢,应该得嘅吧,我有做吔嘎,合格咗都有我嘅功劳.~
嘻嘻,雪雪,见你对我咁我,我就唔同你计较啦.下个学期再带苹果俾你食啦.
好,一 三 五 就同你玩, 四 五 日 就同潘伟豪玩.哈哈.
至于李昕嘛,你睇,我又陪伴咗你一个学期啦,哈哈,如何感谢我呢.?
今日下午冇番学,你糸咪觉得好难受咧,知道我重要了吧.~
我哋嘅数学终于都出人头地啦,唉,不过我都糸觉得仲可以再高分D.
你今次考好咗,我就考差咗.化学啊化学,点算好啊..难道要牺牲我嘅寒假来..
今日好冻啊,又落雨,跟住又...所以就...中午打电话同班主任请假,
讲咗几分钟,唉,我觉得个几分钟好漫长.. 
唔知王昕考得点咧,我今次有俾纸仔佢嘎,应该考得唔差嘅吧..
仲有天日,the last day,过埋天日就可以摆脱我同桌啦,好期待,哈哈.


琴日下午同婷婷出去啊,我哋几耐冇见咧...一见到又超多吔要讲,咩都冇买到.
唉,吹风吹到我超冻,心仲冻啊.!  算,唔讲哩个.
后来猪柳蛋又话要我帮手睇铺,我太好人了吧,...
哈哈,臭YAN又成日撩我,都话等我去视察下环境先嘎啦,你又成日紧紧张张.
死,唔记得咗,放假要去下何老师屋企先得啊,从上一年就拖到而家..


有件好重要嘅事唔记得写...话说我有个好好朋友叫陈莹,
然后咧,成日话讨厌个D迷信嘅人,跟住自己考试嘅时候又上腾讯睇咩星座..
终于俾佢揾到考试日嘅幸运色之类嘅,佢个日嘅幸运色好似糸孔雀绿/宝石蓝吧.
然后考化学嘅时候就真糸着咗孔雀绿嘅羽绒.!仲要同我讲咗..
点知考综合嘅前一晚唔记得去睇,结果综合衰咗..
~~~我都话会写出来嘎啦,哈哈. 唔怕啦,反正我嘅日记又冇咩人睇.


快D放假啊,我要冬眠啊,唔暖我都唔出门.!快D放假快D放假快D放假...
哈哈,唔写啦,好冻啊,大家晚安.~









2008 年 1 月 19 日  星期六   晴天


2008-01-19 分類: ●.日记









今个星期超冻,又差唔多考試喔,超痛苦,今日仲要將課室嘅書搬番屋企,幾十本啊.!
原來我哋今個學期學咗咁多吔嘅,哈哈,復習絕對復死我啊.
今日下午本來好認真咁復習嘅,點知復下復下瞓著咗..555,我都唔想嘎.
都唔知點解會咁嘅,後來涷醒咗,搞到而家又有少少感冒了..
唉,有冇搞錯,我都服咗我自己.浪費咗唔知幾多分鐘來瞓覺.
前幾日聼班主任將下個學期會重新安排座位,哈哈,當時超開心,又唔敢笑齣來喔.
終于可以換同桌了,哩個糸重點,哈哈.不過前後D人又咁好,唔想同佢哋分開啊.~
其實今個星期都唔會過得好差啦,上課除外咯.一落課唔糸瞓覺就糸同佢哋玩.
同woman,昕昕嘅同桌一齊hurt昕昕,.其實我哋唔糸有心嘎,不過真糸好好笑.~
唉,我平時都俾你hurt得多啦,我幾時有hurt過你啊,woman就有.!
哈哈,諗到都仲覺得好玩,~仲有鈡文婷嘅搞笑吔,飲"爽歪歪"都會醉.~笑死.
大頭包今個星期就慘啦,哈哈,不過咧,遇到我算你好運啦,只有我先會同你顛啊.
哈哈,好中意晚修課間去搵雪雪玩,雖然去搵你會見到***..
An apple a day,keep the doctors away.
反正以後只要我去搵你我就帶多個蘋果俾你啦.
唉,以前6班冬天嘅時候就我同你著得最多衫,誇張到熊一樣.上樓梯都..
今個星期真糸超涷,唔好再涷落去啦,我頂唔順啦,再咁涷落去我真糸要冬眠了.
尤其糸下星期二要考試啊,暖番少少啦唔該.~仲有就糸唔好落雨.!
一到考試就諗起要俾張紙條俾王昕,情書,哈哈.~其實唔糸啦,俾D信心佢啫.~
我驚我會唔記得啊,李昕你星期一記得要提醒我啊.~
仲有一個星期,下個星期嘅哩個時候我就已經放咁假嘎啦.~
日日等放假,哈哈,李昕你糸咪等咗成個學期啦.?其實我同你差唔多.哈哈.
周董同6班講下個學期一個星期只上一節課,可能所有綜合科都糸吧.
死啦,咁咪一個星期只有一節云小与嘅課.?!唉,距離越來越遠啦,哈哈..
嗯,仲有3日就考試啦,李昕加油.~出家人唔好再諗住搵我作弊啦,哈哈.
所有我識嘅,識我嘅都考好D.其他人就..唔該你哋考差D,雖然咁諗好自私,
不過考試中有一個人考好,就肯定意味住有另一個人考差..








2008 年 1 月 12 日  星期六   晴天


bed time story~ 分類: ●.日记






北中真糸冇事揾事做,要我哋环校跑两圈..
星期一跑咗,星期四又跑多一次.!跑到我死死下,仲俾woman话我..
"怪唔得你成日感冒啦,跑几步路都..."我边有成日感冒.!都糸你哋传俾我嘅.!
跑嘅时候先至觉得北中好大,哈哈,经过嘅时候仲望咗下小与嘅阳台.
哎,小与嘅生日就咁过咗,搞到我哋之前仲兴奋咗咁耐.,
好惨啊,唔知佢今年有冇偷偷订蛋糕俾自己咧..
哎,昕昕,如果我哋日后要沦落到偷偷订蛋糕俾自己,
你一定要阻止我啊,一定要订蛋糕俾我啊,我都会咁做嘎.~哈哈.
小与喉咙唔舒服喔,职业病,~真可怜,佢当时买双黄莲真糸有先见之明.
我同小与太有缘了吧,连个对converse都..
不過佢个对都几衬佢啊,,蓝色all star魔术贴板鞋.
哈哈,唔写小与啦..~  班主任下个月结婚了喔,congratulations.
早就猜到啦,手上嘅戒指咁明显,哈哈,不過应该冇咩人会关心佢哩个吧.
不過佢个句"I love him from the bottom of my heart"真糸几唔错.~
终于考完武术啦,五步拳仲ok吧,散打就...算啦算啦,有个B+已经唔错了.
哈哈,貌似我哋嘅数学选修课程,咩咩数学思想与方法,冇考试喔.
太聪明了吧我,当时就糸因为哩个冇话要考试所以先选嘅.
哈哈,叻女.~可惜叻女都会有失败嘅时候,..
要感谢下刘安琪先得,哈哈,你都好叻女,咁醒目.~
雪雪又番晚修喔,哈哈,等个死人潘小狗唔来揾我我就去揾你玩.
死人重色轻友嘅潘伟豪.!哎,算啦算啦,我原谅你.~
哎,上次去唱K同阳咩倾到**,跟住今个星期又成日都见到**,
哎,有冇搞错,咁样来利用人,我貌似冇吔值得你利用了吧.?
far away from me.! i haven't a friend like you.算.继续原谅人~
今朝晨咁早番去早读,然后就考化学.两个钟,坐到我几想死.
一遇到唔识做嘅就死画元素周期表,一个个去分析..傻下傻下.
哎,化学你唔好咁难得唔得.!地理老师话,个个都识做嘅题先算好题.!
问题糸次次考化学我都一堆唔识做嘅.期末点算好.
算啦,下星期通宵都要搞掂佢,化学同数学.!
哎,昕昕你都糸啊,最后一个星期啦,10天后就happy嘎啦.!


今个星期嘅天气好变态,前几日又好热,今日又开始冻番.
都糸热D好,太冻我都唔知点算,真糸唔想番学.
又眼瞓喔,企住都瞓得着,上课就更加唔洗讲,.
不過咧,今个星期上课都冇瞓过,好耐都冇瞓过啦,
都糸一打落课铃就马上趴住瞓.~哈哈,好事来嘅,唔洗听我同桌抱怨.!
快D考完试,快D放假,快D摆脱我同桌.!!!










2008 年 1 月 6 日  星期日   晴天


i wannna be with you forever.! 分類: ●.日记






死了,又過了一個星期,還有多少天就考試了,,.哎,算了,忽略它.
昨天早上冷死我了,坐在體育館參加什麼報告會,搞到我又有點感冒了.~
不過其實還算精彩的嘛,特別是那個飛機,哈哈,~
那個死人韓東平.!!!沒義氣,居然把我的花名告訴倒楣熊,絕交.!
順便慫恿所有人跟你絕交,!哈哈,想辦法折磨下你才行..
包包好像沒事了,不過還是會痛,哎,不怕不怕,有我跟包租公在.~
下星期武術課要考試,.. 怎麽辦,難道真的用舞蹈來代替啊...
我那個同桌還是那麼什麼什麼,好像全世界都得罪了她一樣,拿我出氣.!
神經,以爲我很好欺負啊,我是看在你是我同桌,費事跟你計較,
忍了你快一個學期了,脾氣差死了,性格又不好,超容易得罪人.
現在不是別人孤立你,是你高傲,把全世界孤立,有本事就不要跟我說話啊,
一開口就帶刺,下個學期我一定要調位.!我寧願坐中間那排也不要跟你坐.!
差點忘了,小与快生日了噢,哈哈,可憐的孩子,現在超喜歡研究你的空間..
powerful那場球絕對精彩,如果我不是不舒服的話肯定也會看.
對了,昨晚豬柳蛋也不舒服,加上又要DL,所以一吃完飯就去幫她看鋪了.
有我這個妹妹你真走運,哈哈,那麼偉大,困死我了還幫你看鋪.
不過幸好有人陪我,不過好後悔沒要你帶東西來給我吃,回到家超餓..
看到你招呼客人的樣子超想笑,不過你掃地的樣子還蠻好看的嘛,哈哈.
哈,之前也有人問我你是誰,..哈,知道了就知道了唄,沒所謂啦.
"Love you forever",你說的哦,不要食言.!







2007 年 12 月 31 日  星期一   晴天


回顾 07- 分類: ●.日记

 


回顾 07-


一切都是相對的,相對之前來說今年快樂多了.
一旦沒有令我難玩的精神事件發生,我就不太想寫手寫日記.
07的日記是寫得最少的,哈,也算是好事吧.
以前一直以爲自己的思想會停留在某一年,現在才發現時間不會爲任何事停留.
愛情也不會.


還是會很挑剔的選擇電影,李先生算是最適合跟我一起去看電影的人.
幾乎每晚都是抱著書睡覺的,今年看了特別多書,我都開始欽佩自己了.~
"Harry Potter"畫上圓滿的句號了,雖然不是很滿意最後的結局.
還是會拿著支鉛筆看張愛玲和安妮寶貝的書,看到有喜歡的句子就小心地做上記號.

(未完待續.)



2007 年 12 月 30 日  星期日   晴天


2007,我愛你.~ 分類: ●.日记

 

28號-


倩姐姐今日結婚啦,congratulations.!好中意去參加人哋嘅婚禮.~
尤其糸睇到人哋咁幸福個樣,就會有好多幻想.
幻想自己要25歲結婚,27歲之前生仔,30歲前事業家庭兩兼得.
哈哈,八年後,講下啫,現實与想像糸幾乎完全相反嘅,我明.
額,講到結婚又諗到豬柳蛋姐姐.唔怕唔怕,你而家仲有老牛.
其實,婚宴好煩嘅,唔到哩個時候都唔知自己親戚多.遍布全球絕對冇誇張.
個個都同我媽講,哇,你個女咁大個啦,我仲以爲佢仲糸細路仔添.
..~.其實就好怕應付D三姑六婆嘅,雖然睇落几熱心,几nice,
不過,世界上嘅好人總糸多過真人.有D人真糸假到.~
不過好開心又可以見到hk嘅姐姐番來,當然啦仲有個靚仔咗少少嘅哥哥.
番到香港之後記得晒好D相然後俾我啊,鬼叫我唔記得帶相機咩.
哈,媽咪我以前同倩姐姐喺床上跳來跳去,攞住個杯來玩唱k,一齊做過唔少傻事.
而家姐姐居然結婚啦,喺我心目中由姐姐變爲人哋嘅老婆,
雖然佢仲糸我姐姐,不過始終糸唔同嘅嘛.哈,咁就祝我姐姐幸福啦.


29號-

其實今日好攰,雖然只糸上午上咗課,化學課又有咩測試..
下午睇元旦滙縯,我對眼真糸頂唔順了,攰死,近視就糸一萬個唔好.!
哈,都唔知糸唔糸因爲小學個時老師講嘅個句話影響咗我咁耐.
"外行看熱鬧,內行看本質.看別人跳舞就要挑缺點并記住,自己跳得時候不能犯."
搞到我而家一睇人哋跳舞就講邉度邉度跳得唔好.其實唔糸專登嘎,我都有睇優點嘎.
哈,哩D唔糸出于本能嘅吧.?!確實跳得不怎麽樣.~
今年D節目都几失敗,李先生嘅節目又俾人cut咗,不過佢都好成功.
原本只有几秒鐘嘅出鏡機會,佢爭取咗至少兩分鐘.可以,哈哈.~
D-DAY嘅效果似乎..講實話,主唱唔多掂,英文差到..不過咧,咩咩我支持你.~
其實自己好想準備個節目上去嘅,到咗高三連睇嘅機會都冇嘎啦.
始終都會覺得遺憾.不過又..冇可能自己上去獨舞吧,.況且,我冇咁多時間精力.

 

30號-


今日嘅吔就真糸唔多想講.幾乎做咗成日作業.
晨咁早起床食完早餐就開始,.我都懷疑哩個糸唔糸自己.
哈,星期二下午個場三人籃球賽半决賽好精彩呀,聖誕大戰,史上最精彩嘅學生球賽.
水準几高,几怕powerful會輸,不過你哋始終冇另我哋失望,哈哈哈.
man哥一米八几嘅身材企喺個堆人當中都顯矮..哈哈,well done.
加油呀,决賽我一定要再睇,同vee講咗,佢話佢都來.
仲有邉個想來睇嘅,我偷運你哋入北中,哈哈,唔好同人哋講呀.~

 


2007-


明天是07的最後一天了,其實很愛這一年的,真的.
它不像06那樣令我傷心絕望,比03快樂100倍,沒有95的傷心.
其實可以說是最快樂的一年吧,除了95之前那几年之外.
蠻平淡的,要我說快樂的事情未必能想出很多,反正就是淡淡的開心.
有陳瑩啦,vee和潘小狗啦,有昕啦,有我們空前好玩的四人小組啦,
有云小与,還有很多很多對我很好的人,不論性別和年齡,對我好就是對我好.
這一年還是那樣愛我老爸,雖然你又老了,當然還有我媽,雖然今年沒相處過幾個月.
最近經常研究小与的日志,我發現自己寫東西也有點像他了,不是刻意的.!
那天包包說我和昕昕都有點小与的feel了,行爲舉止之類的.
哈哈,也不錯啊,他這麽傻,這麽可愛,這麽..~
對07的東西還是留到明天再寫吧,好好度過今年的最後這几十個小時.~

 

 

 



2007 年 12 月 27 日  星期四   晴天


心有不甘.! 分類: ●.日记




爲什麽爲什麽爲什麽爲什麽.????????





2007 年 12 月 25 日  星期二   晴天


電腦課.~ 分類: ●.日记





昨天.本來.快樂.可是.意外.sorry.
不過遇到不愉快的事我知道該怎樣讓自己開心起來,
不是在安慰自己啊,我真的沒事~


謝謝瑩的禮物,9月1號開始寫的日記,我就知道妳堅持不到,不過沒關繫啦.
哈,其實我也為婷準備了類似的禮物.我們想的居然是一樣的,哈哈,謝謝啦,感動.
不過超想不明白爲什麽要是Peter Pan,搞到我還期待了很久,
以爲你會買到很很很適合我的書,哈哈,不過還好,不是青春小説就行啦.
我把昨天英語老師對演講的評價跟媽媽說了,她說這是她收過最好的聖誕禮物..
哈,李先生真是超級romantic,生日的心型蠟燭,還有還有...
很不錯嘛,看電影看多了就是不一樣.哈,我們下次再一起去看電影.~
至於晚上那件事,除了sorry真的沒什麽好説的了,雖然某人說我沒做錯過.
我還是會感到内疚,對不起.!真的沒想過這樣會弄到你們這麽難做.
其實我不介意的,雖然好像真的會跟你有點疏遠,不過你自己也說嘛,
我們是好朋友,無論如何我都會陪着你的.~哪有那麽容易被沖淡的感情,對吧.
希望你們幸福吧,我知道該怎麽做的了.~


感冒啦,所以昨晚很早很早就睡了,(也不早了,11點半之前吧..)
很抱歉沒有回你們的短信,你們的祝福我都收到了,謝謝謝謝.~
臨睡前還偷偷地許了願,一個是關於自己的,
一個是關於我那個親愛的豬柳蛋姐姐的(就是開店那個),
還有一個,秘密.
哈,我都快18嵗了,再不傻B一下以後就沒資格了,
很多事情眼下不做將來想做都做不到了.
Merry Christmas and Happy New Year.!