今日无翻电大,,,一早就系屋企等老也消息。。。到左下午去左人地屋企吃杨陶(真系好新鲜-_-#)...只猪好肥啊...好得意...好好吃....坐左一阵就走左去江南西....之后坐地铁去左流行前线...好多人啊....Tracy阿嫂买左礼物比距,,,距好开心....到左6:00Tracy阿哥叫距地翻去吃饭.....><唔系挂....我又无理由上去吃饭加吗...我都系时候稳下妈妈啦....
距话去吃饭喔....感就跟住距啦...
唔好过于去念过去,巽唔好过于去念将来,唔好念太多也...越幼稚越好...把握现在每一分每一秒,因为人一生既时间系有限既....成功与失败就系自己手中....YOU CAN DO IT
|