呢几日都无打日记,其实系自己无咩心机打咯。。。都唔知点解无心机。可能系呢排多也搞挂。要见工,又要读书,重有要复从业19号要考试啦。。。复都未复过,唔知点算。
到底我有咩心事呢??我真系好想知咯,可惜我真系唔知喔。
在你的未来,未来是你的王牌,那王牌谈的恋爱....还是听妈妈话吧!!晚点再恋爱吧!!我知道你未来的路干嘛比我更清楚....呢句歌唔错。。。