早上好辛苦先起到身,真系好眼训啊。。。好冬啊。。。。
翻到去又训左成节课,之后就系道认真做功课啦。。。到第三节课,我就同肥仔倾计啦。。。又讲左好多道理。。。之后又讲老也。。。唉。。。老也D优点已经比缺点包围住晒。。。都唔知距以后会点。。。
跟肥仔学左句也,凡事都要向好果方面念。。。
中午翻到去,黄健同我讲,死亡笔记有得DOWN黎睇。。。好也。。。终于有得睇啦。。。唔知几时有2DOWN呢??
下午,我又好认真感去听课啦。。。放学就去左打波。。。企左成2个钟。。。-_-#
翻到屋企,就记得今日开始要做家务啦...就当报答翻妈妈啦...但做家务真系好辛苦啊....重惨过打仗....自己拿手唔成世...
夜晚就MSN啦...好开心啊...
|