琴晚虽然好夜训,但系发左个好开心既梦(真系好SWEET 价。。。一早就比部手机嘈醒左。。。今日Tracy生日啊!!
翻到去就觉得个人好累。。。跟住第一、二节课都训到不醒人事。。。落左课梓薇同我讲,去旅游果晚同我训,我吓到=O=(其实都几好啊,起码唔洗同老也训啊)。。。第三、四节课就好认真听书啦。。。听完之后就知道。。。做人一定要有目标。。。你既目标系咩呢??
下午,上外汇,阿SIR 今日讲日元既历史(其实都唔关日元事,净系讲左好多日本文化)。。。听完之后,我又对日本认识更加深啦。。。
放学之后 ,我又比人叫左去打波。。。都系未稳翻打波既感觉。。。
翻到屋企,上下网睇下也,系个BAIDU开左个贴。。。Tracy祝你生日快乐。。。
|