今日又无翻电大......
1:00去左同Tracy提早庆祝生日...去左CEO唱K...有唔小人喔....都几好玩,,,,唱完Tracy阿嫂同安哥就叫老也请吃也,,,,点知老也好孤寒....最后3A先肯....吃完就去左机室打街机...呢种感觉好耐都无试过...
玩完就跟住距地翻屋企...本来唔想上去吃饭...但都系上左...(打搞左人地禁多次,真系唔好意思...)
之后时间一直过,,,一切都好平谈...再见啦Tracy....