一早,就同爸爸、妈妈、爷爷、嫲嫲去饮茶,因为好耐无见距地。我见到距地好开心。
饮完就走啦,反正爷爷屋企黎茶楼都唔远,好啦,陪多阵距地同距行翻去。一路行就觉得阿爷有D唔想我地禁快走既感觉(昨日我都有试过呢种感觉),翻到距地楼下啦。因为爸爸要出去,感就叫我地唔好上去啦。就系道讲BYE BYE 啦。就系呢个时候我望到阿爷果种依依不舍既眼神,我个心好唔舒服,因为我知道讲BYE BYE会令人感到寂寞同孤独呢种心情,我依家最清楚。比任何人都清楚。最后,我都系要讲BYE BYE,放心啦阿爷我一得闲就会打电话比你,唔洗挂住我地。
翻到去我就自己一个人系屋企打机。到左中午,就同妈妈一齐睇夜宴(非常悲惨既爱情故事,差D走火入魔)。睇完就无啦啦训着左。。。
到左晚黑就,上网啦。。。
|