一早起身,好眼训啊。。。。搞到成本会计都无心机上,训左。起身就拿拿声做功课啦。
到左体育课,我地就打波啦。我地就分队,又比我见到张俊军,距好串,成日睇唔起我。。。小学果时都系感,不过依家比以前重睇唔起我。我要比D实力距睇。不过都系唔够距黎。
系打波果时我就觉得大口仔好惨,成日比人话。阿乐以为自己好掂成日都系道点人,叼,其实距都唔系好劲姐。大口仔距都有自己既风格点解要听阿乐既话呢??我觉得大口仔唔会比阿乐屎。。。。
打完波成个人都散晒。翻到班房,有人同我讲:“谓,你睇下你个背“只”,有手印睇喔。”。。。。。。跟住我就睇下啦。真系有喔-_-#都唔知边个禁大整估。
到左下午,呢两堂课非常好玩,全班同学都要出去,当去见工感面对大家自我介绍,个个都好惊。好啦死亡既时刻到啦,点知黄韵自觉奋勇,就上去讲。点知距都系疾下疾下,距同平时系广播站讲也都唔一样。跟住就ONE BY ONE 感上去讲。讲下讲下我就又自觉奋勇上去讲,上到台上,我先知道咩叫一片空白。感我一开始就用国语讲(我想有粤语讲,但系阿SIR要求要用国语)。“尊敬的领导,下午好,我是财政学校04级应届毕业生,我是拥有海珠户口的学生”,讲到呢道大家都系道笑,唔知有咩好笑,感我就GO ON啦。“我在校的两年学习里取得了不小证,包括:会计技能证、会计电算化初级证、珠算证6级(距地又笑)、还有财校学生证“,呢下距地笑得更加犀利(我都唔明点解距地要笑。真系好好笑咩??入黎财校无学生证点得价??更系要讲啦)。我又GO ON “在校的期间,我也又朋友合伙在展会中开档口,最后希望能与贵工司合作”。讲完之后,我就走翻埋位,阿SIR有表扬我。哈哈哈哈哈。但又有矫正我既错处。。。。
有好多人讲晒,但亦又人未讲。阿SIR 话留翻下节课先讲。放学。。。。。。。。。。
|