一早起身,妈妈就唔见左,感就无早餐吃。。。开脑就见到BOSS啦,距就叫我玩跑跑,玩左几ROUND之后,大口仔,老也都入埋黎,玩左阵阿鸭同美国佬都入埋黎,一起玩8超,玩得几开心,老也包尾左好多次。真系忍唔到啦,好肚饿,感我就OUT GAME去煮面吃,吃完。Tracy个小学同学就同我MSN左一阵,又过左一阵Tracy又同我MSN,原来距一早明我讲既也,当时我非常开心,搞到自己云下云下感。。。但真系好开心。
到左中午,老豆话要出去吃饭。感就得翻我一个-_-#,斋吃饭真系人都死....
3点几果阵,去左万国帮黄键买也,又帮自己买也...大家以后星期六,日都唔好去买也啊...D人会坐地起价...我又比人昆左.....
4点几就过去黄健屋企,过到去就玩左阵PSP,跟住吃完饭,就去左打波.
就系8点钟左右既时间发生左件应该系无意既伤人事件,受害人系我>_<.....系抢篮板果阵,我个头比条友用个挣撞到个头,个楼比世贸重要高...真系痛死我啦...翻到屋企见到Tracy ON左,就同距MSN啦,,,距话下个星期五会翻黎...系喔,肥仔系下个星期生日喔,我要准备下先.唔知Tracy会唔会同肥仔过生日呢??呢个系一个密。。。。。
总而言之,今日好开心。。。。
|