今日好惨啊,一早就要翻学。
翻到就就稳位坐啦。点知周围既人无个识。之后590距地黎左,就坐系我后面。D课上得都几辛苦,一日就学晒成本书喔更系辛苦啦。
到左中午就翻黄键道吃饭,下午GO ON 上课。。。上下上下真系忍唔住啦,就训着左,训左差唔多一个钟。跟住D人都忍唔诠走左,我就坚持到最后。终于落课啦。。。。。。唉。。。。感就一日。。。。。。
翻到屋企,就整军曹。。。。搞掂。。。。。都几有型。。。。跟住有好多人过左黎。之后就MSN,跟住又同老也玩跑跑。。。。。
唔知点解今日好怪,时不时就念起何志敏。。。。。唉。。。。。。。-_-#
|