可能系昨夜好夜训,,,今日成日都觉得好眼训。。。
翻到学校,就坐系自己个位道一阵啦。点知,阿细距走左过黎同我讲:“谓,我值日果道想调组啊。”跟住我就帮距念办法啦。。。其实有几个人都想调组价,我念距地都认为系我编呢份表,其实有好多都系黄韵编价。
今日都无咩事发生,个班都几正常。
到左中午,一翻到去就训左一阵。黄键翻黎啦,距叫醒左我同时比左个怀消息我,就系军曹唔系16系25得翻一只,OMG!!我呢排无钱啦。。。买唔到添。。。>v<,,,唔通真系学刘德华所讲感“难道我天生这样毫无运气。。。”(出自《继续谈情》)
个天好黑所以就早左翻去SCHOOL。。。翻到去就立刻更改值日名单。。。搞掂!!
放左学后,我就同班、大口仔留低打波啦。。。哇~~~我地扫扬喔。。。不过06级D人都几屎(我觉得自己有D大虾细既感觉),打左半个种左右,E~~~点解有D味??原来系D捞佬系道喷杀虫水喔,果D人真系唔理人感受,竟然对住D人黎喷(“捞系”真“捞系”,呢个就系真理)。。。。。哇!!好攻鼻喔,哇!!越黎越唔掂啦,我就同班讲:“走啦!!我就黎可以比人裸去晒啦。。。。”跟住距就同我一齐去车站啦。。。。
翻到屋企。。。。做左一阵“功课”就上网DOWN也,,,
之后就写日记。。。
|