昨天发左两个梦,一个系关于Tracy>_<(内容唔想系道讲)。。。。一个系关于屋(?点解我会发呢个梦呢??),,,起身就见到个天黑晒。吃左D也就翻学啦。
翻到学校,见到肥仔,距立刻抓住我,距要我同距讲生日快乐-_-#。。。。。。之后又见到梓薇个袋系道喔。。。(我昨日走果阵,都有见到距个袋系道唔同距一直都无翻过屋企??)。跟住就见到练绮雯同肥仔讲生日快乐啦。。。距系距个袋道拿左只金猪比肥仔,只猪同肥仔好似样。。。哈哈哈哈哈哈哈哈
之后就上课,当然我无心机听,因为今次可能见唔到Tracy,SO 要念办法可以同距出黎。之后就放学,,,去唱K啦!!
去到果道,等左差唔多个半钟先入得去。。。。老也唱唱下就掉低D钱。走左。。。。OMG
之后翻到屋企就好闷好闷,就稳距,,,距都好闷等距阿哥翻黎。。。讲左一阵,距又走埋。。。听日都唔知会唔会见到距。我觉得有50%可以见到距。。。我相信希望在明天!!
|