早上9点我就出左去打波。。。去到等左老也半个钟,之后等班,等左一个钟。呢两条友玩也!!
打打下,见到美国佬同黑仔黎左。。。老也叫我地过去打,我地就过左去,开头打得好认真,之后就乱黎。
打到3点走人。老也就拉埋班去中华广场吃。。。我去地吃左M记,班就屈老也请饮汽水,我吃开心乐园餐换左只祝娃(晶晶)
今日老也每十句话就有一句系问关于我同Tracy既也!!。。。。好烦
跟住就去剪左头发。。。又系波子头。。。翻到去,一阵就吃饭。。。妈妈突然问左个我一个好无奈既问题“你系唔系同老也搞基??”,,,系呢道我要澄清下,我唔中意老也!!我唔会搞基。。。我呢生人只钟意女人!!
跟住就ONLINE。。。黄键同我,《死亡笔记》动画出我就拿拿声去DOWN。。。哈哈哈,,,有人无得睇。。。。
跟住就MSN,QQ。。。。
|