呢几日都无咩特别也发生。。。系星期六上午同BOSS去左买GUNDAM,下午同阿敏去左买也。夜晚同黄健整GUNDAM整到凌晨4点。跟住第日就去左饮茶同埋吃饭浪费左我一日既时间。。。
有条友同我讲:成功系要付出代价,应该努力读书,将其他也抛开。第日就会得到“果”。读书先有出路。
我听完之后。都好有感足。。。