一早起左身就要翻学啦。。。翻到去就拿拿林做埋D成本会计啦。。。但系人始终都系人,就系呢个原因,我又训左阵。。。之后又GO ON 做。。。做到中午先做得完。。。
下午,又系道填表,。。。。。。。成班人去唱K,美国佬,又想同梓去唱K点知,梓薇性格好自我,唔跟人,自己翻左屋企。(我觉得距真系一个女强人咯)。。。冬妮又叫我地去行街,当然我地无去到啦。我都系跟大队好,肥仔距地唔去我都跟住唔去。
翻到屋企,吃左小小也就去左打波,好闷,,,,,,,,,真系好闷。。。。
翻到屋企,好肚饿啊。。。