呢几日都过得几平常,不过今日只黄智敏唔知做咩也,讲讲下就大声话我钟意梓薇,无奈!!(其实我觉得梓薇就好似一个姐姐感咯,就系禁简单。)搞到我傻下傻感同小新,黄智敏玩咯。中午,翻左去吃完饭,见到个天BLACK晒,就拿拿声翻学啦,一翻到去就开始落雨。。。之后放学,又落好大既雨感就唔走住,睇下D人排舞,之间发生左好多搞笑也。。。