今日一早就要起身去龙洞考试,之前以经考左两日啦。考埋今日就正式放假啦。
10几左右考完试,同590一齐坐车走,翻到去就已经觉得好闷,无也做,闷死。。。好在有MSN
下午同爸爸去左中山六路买眼仔,首先去左中六睇,D眼仔都唔平,拿埋都80几90,跟住爸爸就带左我去掏街,点知距带左我去睇闭路电视果D探头-_-" 之后去到一间也,见到个sells(同我差唔多大),距叫我地随便睇下,感我就咪睇下咯。之后距又试左下,都OK既。。。当我准备想买果时,距D态度开始变差,越黎越差,嬲嬲地走人。。跟住去左另一间睇,就系入面买左只MOUSE同埋眼仔。
6点半就同其其去打波,我教左距一阵,距进步左唔小,打到9点几就翻屋企。
|