放左假两日,真系闷死人。。。好唔容易先等到夜晚,但时间就过得好快,又要等第晚。
系屋企,唔系吃就系训同埋打机,真系唔闷死都熬死。
我几时先稳到也做呢??唔通系度等咩。。。努力D啦,年轻人。 我几时先去到HK呢??一日都系老也啦,叫距早D去办证,距又系到念黎念去。
唉。。。闷死人啦。。。