18岁系一个卜卜脆既年龄。。。我今日18岁啦,,,从今日起我就要附上男人呢个称号。。。真系唔系好惯。。。
今年有唔小人同我讲生日快乐,我好多谢你地,首先就系Tracy啦^_^...跟住就系FISH,,,东妮,,,阿细,,,美国佬,,,仲有一个我至亲既人就系我妈妈,妈妈多谢你!!
今日有我一班好朋友同我庆祝,首先中午就去左M吃左个餐,跟住就去左我屋企玩,原来四个人一齐合力去做一件事系非常之有意思,同埋非常之有意义。。。我觉得我地既友谊又进一步了。好高兴识到你地。
dinner,我地就去左打鞭炉,班,东妮,FISH,跟住都黎埋。呢餐饭用左我D不动现金,所以我又要GO ON努力去储钱啦。
吃完饭后,我就上网,首先系练绮雯同我讲生日快乐啦,跟住就系hokanamho同我讲啦。直到11点半差唔12点果时我稳左梓薇,距系最后同我讲生日快乐既人。
时间到左00:00呢个一生人中只有一次既18岁生日已经结束了,我要做我应该做既也。
呢年既生日我觉得几唔错,,,但系就有D美中不足,因为我无办法亲身感受到我想见既人对我既祝福...
非常多谢你地....多谢晒.....
|