只期待一个电话
今日唔知点解又分配左个捞仔比我,距真系好捞,但系我非常佩服距,我要向距致敬,距今日讲左好多也启发左我...本来无晒心机既我突然充满斗志,非常多谢你,比个捞仔救左我,真系好唔知....
今日一直系度等手机响,等有人同我讲,好闷啊~~低B,但系手机一直都无响过,哎....我真系好想见到一个低B既物体
低B .....好挂住你啊!!!!!!!!!!!!!