今日一早就比个手机闹钟嘈醒左,跟住吃早餐,搭车翻工
翻到去训左阵先,跟住,李师同我讲听日出去审账。好开心啊。。。可以出去啦。。。
去
学校审账,刚刚离开学校的我,又再次去到学校。好奇怪呢。
之后,又要整理文件,跟住做做下,又去左做影帝。
有个唔系好识既人过左黎,跟住仲帮埋我手复印。唔该晒喔。
之后,又系度订文件,都几好玩。。。
中午就去强记帮手买饭,今日都几快,无咩人。
吃完饭,睇左阵报纸。非常有趣,至于系咩,我都唔系好识表达出黎。
训阵先,个BAG好舒服啊。Tracy坐火车果时都有训过呢个BAG价,
训醒,听到出面落雨。系时间做也啦。
玩也,要将订好左果D文件拆左距再整过。。。好辛苦终于搞掂。
之后,又系度整理文件,整整下,又叫我去要将订好左果D文件拆左距再整过,真系玩也咩??
整完啦。。。应该唔洗再整啦挂??
正当我做完之际,老也打左过黎。叫我今晚出去吃饭。
又禁岩,今日早放人,感就去坐车啦,哇。。。连个天都帮我,去到BUS STOP就有部BUS系度等我啦。感我就上左车去五月花
部BUS非常快就去到目的地,感我就系度等啦。
等左差唔多半个钟,距地黎啦。有老也,梦同埋BOSS
我地就去左稳也吃,最终就系去左兰洲吃,边吃边倾,非常开心。
跟住又去左广百行,哇。。。见到BRAUN有得卖啦,我买定你啦。
之后,就去左公园坐,倾左好多也,讲左好多关于肥仔既也,我地今日数距^V^
走人啦...翻屋企上MSN无人喔...冲凉先,跟住又倾Q,MSN啦...好好玩...
|