今日早上起身就去左MISS谭屋企拜年
殷立,美国佬,班,张冬妮,马子莹,黄韵(YUBE),590都有去
去到就吃面吃粥啦,吃完又睇电视,跟住MISS就系度派利士
跟住距地话去唱K,我就跟埋去,我又打左比老也叫埋距去
搭车搭左好耐,终于到啦,猪笼城寨。。。个名都几得人惊喔。
去到无几耐,BOSS,梦,老也三个就到左啦
我地几个就系度玩,玩到4点老也,梦,BOSS走左啦,我就真正开始唱K啦
唱到5点就走人啦。。。我就狐身走我路,翻左屋企
翻到屋企就系度又MSN啦 又Q啦。。。有喜有悲
后日就要翻工啦。。。我要努力啦,各位就职既朋友同埋读书既朋友都要加油啊,前途系自己创出黎价。。。
|