|
2006 年 9 月 15 日 星期五  |
| 悶到就黎死啦... |
今日一早起身同屋企去左飲茶...
真係小可..
飲完就去左搵老婆...
不過佢叫我唔好搵佢喎..
禁就冇去到啦..
之後我就自己一個睇醫生..
睇完就番左屋企整野..
睇到禁上下老婆打黎話佢放學..
之後去見左佢一陣我就走左啦..
我就番番上樓整野...
整到禁上下老婆番係自修室走..
我就去左送佢番屋企..
送左佢入去之後我就番屋企整野啦..
整到成12點幾..
老婆生日快樂...
i love you....
希望你開開心心啦^^...
唔好再成日唔開心啦~
14歲女嫁啦^^~
|
|