|
2006 年 9 月 17 日 星期日  |
| 希望老婆會中意今年生日啦... |
今日一早起身就係到整野啦..
整到成2點幾..
之後去買野..
買完就囉去neway...
之後就番屋企換3..
再去囉旦榚...
整好晒d野就去接老婆佢啦..
同佢打左一陣機..
之後就去左唱k啦..
去到發生左好多野囉..
係d咩就唔打啦..
在心中啦呵呵..
唔知老婆你開唔開心感唔感動尼^^^....
唱完就同老婆番入去啦..
入到去飲左一陣酒..
就番左屋企啦..
送左佢番入去之後我都番番大元啦..
番到去訓教...
好累..
因為太內冇訓囉...
老婆希望你中意今日啦..
天日再打過啦...
早d訓天日番學...
11支可會太平凡??^^^~
|
|