|
2006 年 9 月 7 日 星期四  |
| 上學去... |
今日好早起身就番左學啦...
番到去天書...
應承左老婆呀ma...
食飯老婆黎左接我開心爆...
真係勁開心..
之後我同老婆番左屋企..
我就整野比老婆佢食..
食完佢就番學啦..
之後我過左一陣都番左去啦..
番到去冇堂上..
訓教...
訓醒番屋企..
老婆就入左富善..
我就係屋企等老婆佢...
過左一陣我就去左接佢啦..
之後同佢番小學..
番到佢好似冇咩老師埋佢禁=3=...
得我同d丫sir係到傾計...
傾完就同老婆番屋企啦..
番到去傾左一陣計..
之後係入邊食埋飯就走左啦..
我就自己番左屋企啦..
番到去好累...
訓教...
天日番學...
今日就係禁多,天日再打啦..
|
|