|
2006 年 8 月 28 日 星期一  |
| 有點兒想今天的時間不會走... |
今日訓到成點囉...
之後起身同肥仔去左篤波...
篤完去左食野...
食完野行左一陣去左買野..
買完就上左佢到...
之後坐左一陣同肥仔(佢隻9)玩完之後就走啦...
我就去左打波..
佢就去左打機...
好內都未試過打到禁累囉...
諗番起都好似成個月都未打過波啦...
喜歡了這種感覺....
打完之後番左屋企沖左個涼就走左出去搵老婆佢啦..
去到有點兒心痛..
看見她哭了...
我...
什麼都做不到...
可以的只是哄他開心...
入到去係涼亭傾計...
愛上了二小時的談天...
之後送了老婆入屋...
今日真的是很開心...
今日就是這樣完了..
明天再打吧~
|
|