今日成2點幾先起身...
之後同肥仔去左打波...
打完就去左食野..
食完番左屋企訓教...
因為真係太累囉...
之後等老婆電話...
打黎佢話想食cake...
買左囉左入去送走左啦...
佢就冇出過黎...
叫我就禁放底...
仲以為會見到佢tim...
點知又冇機會見到個傻妹囉...
番到屋企傾電話..
食飯沖涼訓教...
今日就係禁多...
天日再打啦...
今日都冇咩特別野嫁啦~