|
2006 年 8 月 24 日 星期四  |
| 又過了一天... |
尋晚一直都冇訓過...
係到諗左好多野...
今日一早就同去左肥仔到...
之後同佢落左去篤波..
篤完佢去左食野我就去左整丫傻整野...
整完番到黎都成5點幾囉...
之後番左屋企同老婆傾左一陣電話..
玩左一陣msn...
我就出左去打波啦...
打完番左屋企食飯...
食完坐左一陣..
隹隹打黎問我去唔去打波..
之後就又落左去打波啦...
打完老婆打黎話想食野..
我就買左入去啦..
入去到佢冇出到黎...
我自己就囉坐佢就周圍行...
行到12點幾就搭車番去啦...
番去個陣係到諗左好多野...
不過算啦...
唉~
咩會再諗嫁啦...
番到屋企天歌...
傾左一陣電話..
今日就係禁...
咩野都冇..
算啦唔打啦天日再打啦~
|
|