|
2006 年 8 月 20 日 星期日  |
| 好鬼死悶呀... |
今日訓到成2點幾..
起左身同老婆係到玩msn...
之後整野食..
食完就訓左一陣..
成日都冇出過街...
老婆就出左去食飯...
我就夜晚出左去行左一陣...
之後過左一陣老婆打黎..
話佢係m記比人話..
我就過左去啦..
過到去冇事....
食完野就同老婆個傻妹去左打機...
打左一陣就同佢搭車番左屋企啦..
入到去同老婆行左一陣...
之後就送左佢入屋啦...
我就自己搭車番去啦..
番到去係到睇碟...
睇到4點幾訓教...
今日就係禁啦..
都冇咩特別呀..
好啦天日再打啦~~
|
|