|
2006 年 8 月 16 日 星期三  |
| 天日番大陸!! |
今日又比隹隹整醒左...
唉~
又冇教好訓啦...
之後佢地上到黎係到睇碟...
睇完就一齊去左食野...
食完佢地就走左啦...
我就去左搵家偉...
之後一齊落左igame...
去完就同佢番左屋企..
我就去左富亨搵老婆...
去到佢就同彤子行街...
我自己就番左屋企...
番到去訓左一陣...
之後就搵左肥仔去左行街...
行多一陣我就同老婆就去左同老婆搭車啦..
去到去就入左去學野...
我就係出邊等...
一路食野就一路等..
8點幾老婆出左黎..
之後我地出左沙田打機..
點知老婆入唔到...
之後我地就傻下傻下禁番番大元啦..
番到去行左一陣街...
行完上左彤子到囉野....
囉完就送左老婆番屋企啦...
去到點知冇門口入...
哈哈~
兩個大白癡係門口等...
之後老婆入左去我就番左屋企啦..
番到去就同老婆傾電話...
傾到成2.3點...
今日同老婆真係好開心....
差唔多全日都係同老婆一齊真係好好好開心呀...
唉...天日番大陸啦...
有d唔想番去tim~~
|
|