|
2006 年 8 月 12 日 星期六  |
| 唉~今日又見唔到老婆啦~ |
今日訓到成11點幾..
老婆打黎叫醒左我...
之後沖完涼換完3打番比個傻妹個傻妹又訓番...
禁我就自己一個出左去食野啦..
食完就番左屋企訓左一陣...
之後隹隹打黎..
就同左佢去行飲野..
飲完就走番屋企啦..
番到去玩左一陣電腦等老婆起身...
5點幾老婆先打黎...
之後傾左一陣我就食飯啦..
食完就同老婆玩左一陣msn..
睇左一陣電視...
我就去左跑步啦....
跑到點幾中番黎..
今日就係禁啦...
嘩真係好累呀..
好啦唔打啦..
天日再打啦..
唔知天日會係點尼~
|
|