|
2006 年 8 月 8 日 星期二  |
| 好慘呀~~ |
今日好似先起身....
之後去左食野..
食完就番左屋企啦..
番到去打左一陣機..
天左一陣歌...
之後夜晚就同屋企個d打牌....
哈哈...
好野嬴左好多錢呀..
打完就去左食飯...
食完去左幫老婆借碟..
借左上到去放底佢就叫我走啦..
之後我就去搵呀風...
搵完就去左富亨食野..
食食下老婆打黎叫我上去..
上到佢冇野做...
爆悶...
佢係到打機..
我係到坐...
想死=3=..
之後4點幾番左屋企..
今日就係禁啦..
天日再打啦..
今日都冇d特別野啦...
|
|