今日好早就起左身..
之後係屋企整野食..
食完出左去搵諾仔..
搵完就同佢去左傾計..
之後番左屋企食飯...
食完飯就叫左諾仔出去啦..
出到去同佢去左美食坐..
之後我都唔記得做左d咩黎啦..
醒番已經係屋企張床到啦..
今日就係禁..
冇咩野啦..
天日再打過啦~