|
2006 年 8 月 2 日 星期三  |
| 悶死人啦... |
今日12點幾就起左身啦...
之後老豆買野比我食...
食完沖完涼換完3就出左去放左d書佢啦...
不過一本佢都唔要囉..
放完就落左igame坐左一陣..
肥仔打黎問我去唔去篤波...
篤左幾個字就篤完啦..
之後我就番左屋企..
肥仔個d就係波樓到坐..
番到屋企打比老婆...
點知老婆冇出到去..
我就去接左佢出黎食飯啦..
出到黎食飯..
食完係到打機睇鬼話..
之後12點幾送佢番去...
番去個陣都唔知做咩...
大風到痴線...
送左佢入去..
我自己都搭車出番黎啦..
今日就係禁啦..
天日再打啦~~
|
|