今日好早就起左身..
因為有人要上黎整野..
攪到我都冇得訓...
之後點幾中先食飯..
食完飯落街買野..
買完就番上樓啦..
番到上去睇鬥魚..
睇足全日..
睇到成7點幾之後食飯..
食完訓左一陣..
同老婆傾左一陣電話..
玩左一陣電腦..
今日就係禁多啦..
天日再打過啦..
ps:我想同你地講陳德仲唔係好好野嫁炸...
唔好野我..
為左你我真係咩都會做得出..