|
2006 年 7 月 19 日 星期三  |
| 見唔到老婆既一日.. |
今日好早起身就去左飲茶啦...
飲完去左搵肥仔篤波..
篤完去打左一陣機..
就番左上樓啦..
番到上去訓左一陣..
傾左一陣msn...
之後上左家暉到一陣...
上去坐左一陣..
同肥仔傾左一陣計..
傾完就番左落去啦..
番到去食飯..
食完飯就出左去行..
行行下入去左搵老婆..
不過最後佢都係冇出黎..
結果我自己坐到12點幾先走..
諗左好多野..
同cindy傾左好多野..
明白左好多野..
ok啦我唔會再亂諗嫁啦...
你信我啦..
番到去同老婆傾左一陣msn..
玩左一陣電腦就訓啦..
今日就係禁多..
天日再打啦~~
|
|