今日訓到成11點幾..
之後同媽咪個d飲茶...
飲完茶番左屋企整頭..
整到成4點幾..
之後同老婆玩左一陣msn...
玩完就食飯..
食完飯入左去搵老婆..
之後去左食野..
食完入左媽咪到..
入到去坐左一陣..
傾左一陣計..
訓左一陣..
之後點幾就送番老婆番屋企..
送完我都番大元啦..
番到黎沖涼訓教..
天日起身飲茶..
唔知天日老婆起唔起到身去尼..
不過佢個懶訓豬都係起唔到嫁啦..
好啦今日就係禁多啦..
唔打啦天日再打啦..
ps:老婆呀個d野講埋今晚以後都唔可以再講嫁啦..
知唔知丫..
你應承左我嫁..
仲有丫d野過左就算啦..
唔好再諗啦..
要諗既諗以後啦..
老婆i love you囉
|