|
2006 年 7 月 11 日 星期二  |
| 同岳母睇大戲=3=... |
今日好早就死左起身番工啦..
今日d時間真係好難過囉..
又見唔到老婆...
老婆今日去火炭問野..
問完黎左接我放工..
佢又要唔比我知啵..
又唔式講大話啵..
最後又比我知道左..
哈哈正一傻妹..
不過見到佢個陣真係好開心嫁..
老婆接我放工啵..
哈哈不知幾幸福囉^^...
之後我地一齊搭車番大埔..
番到去係大埔左多一陣..
等老婆媽咪開車過黎接我地..
行左一陣就黎左啦..
過到去真係ok悶囉..
都唔知去黎做咩..
去到同老婆傾左好多野..
佢都寫左好多野比我丫^^..
睇完真係好開心囉...
之後12點幾開車番番去大埔食飯..
食到成2點幾..
今日真係好開心囉^^...
好啦唔打啦..
天日番工要早d訓尼..
天日再打啦∼∼
|
|