|
2006 年 7 月 10 日 星期一  |
| 天日又要番工啦... |
今日好早起左身番學...
番去囉成績表..
之後個丫sir冇啦啦叫我落去囉長..
哈哈陳德仲都有長囉...
之後放左學入左鄉中..
勁玩野囉^^...
入去見到老婆..
哈哈∼真係好開心嫁..
之後冇幾內就比人趕走左啦..
我就番左屋企換3諗住去接老婆...
點知老婆冇啦啦打黎話放左..
我就咩都未整好..
之後老婆冇啦啦上家暉到..
都唔知佢做咩..
之後換完3我就上左家暉到接老婆啦..
上去個陣真係有d唔開心同嬲囉...
不過見到老婆個陣真係好左好多..
上到去接左老婆番屋企..
之後同老婆去左食野..
食完野就去左借碟番屋企睇..
睇完就番大元個到囉野...
之後我就送左老婆去搭車..
係車到先好笑..
老婆以為我訓左係禁影我相..
其實我冇訓囉..
送左老婆入屋我自己都搭車番左大元啦..
點知番黎個陣搭錯車..
番到屋企食飯..
沖涼..
玩電腦睇電視同老婆傾電話今日就係禁啦..
好啦唔打啦..
天日再打啦..
|
|