|
2006 年 6 月 30 日 星期五  |
| 今日真係好好好開心丫... |
今日11點幾起左身..
諗住去接老婆...
點知等到見到彤子..
都未見到個傻妹..
彤子話佢今日冇番喎..
正一懶訓豬..
等唔到我就去左食野啦..
上去個陣老婆打比我...
佢話出緊黎搵我喎...
真係勁開心囉..
出到黎同佢去左食野..
之後搭車出左mk...
去左睇師妹3..
之後行左一陣街就番黎啦..
番黎個陣真係勁唔開心嫁..
以為佢約左彤子今晚唔會陪我...
^^點知唔係...
番到黎去搵丫邪傾d野..
一傾傾到成11點幾...
我就一早搵送左老婆去搭車..
之後傾完先入去搵佢..
入到我點知佢叫我同佢家姐食野..
真係超驚...
不過最後都係去左...
食到點幾中..
差d冇車搭..
哈哈不過最後都係冇搭到..
同老婆坐到3點幾先走..
^^傾左好多野..
係提霸真係好開心好舒服丫∼
如果可以日日都係禁就巧lu..
坐到落雨先走..
我就送左佢入屋之後自己搭的士番去啦..
番到去同老婆傾電話...
5點幾先訓..
今日就係禁啦..
天日再打啦..
ps:老婆你要記得我係提霸同你講既野嫁..
仲要記得你應承我既野丫..
吳婉塋我愛你^^...
|
|