|
2006 年 7 月 2 日 星期日  |
| 同老婆搵媽咪.. |
今日唔知做咩超累囉..
訓到成3點幾..
之後起身沖個涼就出左去食野啦..
食食下肥仔黎左..
食完就去左篤波啦..
篤完入左igame打左一陣機..
之後我就去左搵媽咪行街啦..
唔知點解冇啦啦想去剪頭髮...
之後等老婆黎啦..
過左一陣佢同佢個fd黎左..
唔知點禁囉..
之後佢地去左行街我就去左搵媽咪睇電視機..
睇睇下老婆黎左搵我...
之後同媽咪一齊番左屋企..
老婆就係我屋企坐左一陣..
我換完3就同佢出左去啦..
行左一陣街就送左佢去搭車..
之後我就去左打波..
打到成11點幾..
之後番屋企沖涼..
同老婆傾電話傾到4點^^..
唔知做咩尋晚訓唔差..
係到坐天光囉..
今日就係禁啦..
唔打啦..
天日再打過啦∼∼
|
|