今日都冇咩做...
成點幾中先起身..
尋晚勁夜訓囉..
起左去左食野..
食完去左洗頭..
洗完就番左屋企啦...
番到去訓教..
睇電視...
番大陸尼幾日..
日訓夜日...
不知幾精神^^...
真係好內都試過訓禁內囉..
訓醒左同丫哥出左去食野...
食完我就行左一陣街..
之後自己搭車番...
番到睇電視...
笑到死囉^^...
之後瑁電腦...
夜晚喂丫哥出去食野...
今日就係禁多先..
天日再打啦...