|
2006 年 7 月 5 日 星期三  |
| 點解唔可以咩都唔理~開開心心丫!! |
今日好早起身去接老婆..
不過老婆佢今日係唔洗番學嫁囉..
運佢自己都唔知..
接左佢之後就同佢去左食野啦..
食完就上左我到啦..
之後老婆陪我囉完野我就同佢去左搭車啦..
送完佢走我自己都去左番工啦..
今日都冇咩做...
不過係公司同人嘈囉...
可能自己心情唔好..
搭車個陣見到一D自己唔想見到既野掛...
之後番工早走..
5點就走左啦..
番到屋企係到整野..
整完食完飯就出左去搵老婆啦..
出到去坐左幾個字到..
坐個陣真係諗左好多野..
唔明好多野..
過多一陣老婆就出左黎啦..
之後同佢去左傾計..
陳德仲..
你好冇用丫..
你知唔知丫..
已經係第二次啦...
宜家番工既心情可能真係為左老婆..
番工想快D做晒D野等放工搵老婆..
仲好記得老婆你問過我..
點解我冇為你喊過..
宜家有啦你知唔知丫..
其實我真係好驚會冇左你丫..
你明唔明嫁..
宜家你就真係好似我既所有禁丫..
你知唔知丫..
老婆...
搭車番去個陣..
真係已經唔式再諗啦..
番到黎...
唉...
唔打啦出去啦...
可以既天日再打啦...
|
|