|
2006 年 7 月 6 日 星期四  |
| 老婆你好傻丫^^ |
今日成12點幾先起身..
之後打比肥仔..
同肥仔去左篤波...
篤完就走左食野啦..
食完我都差唔多要番工啦..
2點幾上左火車..
3點岩岩好番到公司...
番到去做左勁多野..
之後成6點先放..
番到黎去搵老婆..
我諗今日最開心都係禁啦..
放工見到老婆..
之後同老婆行左一陣街..
就送左佢番入去啦..
入到去行左一陣傾左一陣傾..
天到一d好好好開心野既..
哈哈~
我會永遠記住嫁..
仲有今日你個一腳^^...
送左佢入屋我就搭車番出去啦..
番到屋企同老婆開cam...
玩左一陣msn就訓啦..
老婆丫我好鬼中意你丫^^...
今日就係禁啦..
天日再打啦..
天日要比心機番工丫陳德仲...
|
|