今日成6點幾先番到屋企..
之後訓到成12點幾..
尋晚係老婆到訓左一陣..
番去訓左幾個中就起左身啦...
之後搭車出去搵老婆比個驚喜佢^^...
去到同老婆傾計..
睇電視訓教..
之後6點幾去左食野..
食完就送左老婆番屋企啦..
之後我就自己搭車出左去mk搵媽咪食飯..
食飽就搭車番屋企啦..
番到黎玩一陣msn..
傾下計..
今日就係禁多啦..
唔打啦..
天日再打啦..
好累丫早d死去訓先∼∼